FAQ

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia.


Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.

Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin.


Czy można sprecyzować godzinę dostawy?

Przy dostarczeniu przesyłek korzystamy z pomocy firm zewnętrznych, dlatego mamy ograniczony wpływ na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W takiej sytuacji sugerujemy kontakt z firmą kurierską.


Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. W celu wprowadzenia zmian do zamówienia/adresu dostawy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (zalecamy kontakt telefoniczny)


 Zależy mi na czasie. Jaka jest najszybsza metoda dostawy?

Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – skorzystaj z szybkich płatności PayU i dostawy kurierskiej DPD.

To najszybsza konfiguracja. Pamiętaj jednak, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 1-2 dni robocze. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (1-2 dni robocze).


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, oczywiście. Zapraszamy - SAJBAZAR, Krakowska 13/10, 33-100 Tarnów


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w uwagach do sprzedającego należy podać dane firmy lub osoby, na którą ma zostać wystawiona faktura VAT.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów